پیشگام برای شما

شرکت Wilo آلمان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان پمپ و سیستم‌های پمپاژ برای مصارف گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و نیز سیستم‌های آب و فاضلاب در جهان است که در بخش گرمایش، تهویه و سرمایش رهبری بازار را در دست دارد. این شرکت که در سال ۱۸۷۲ در شهر دورتموند آلمان تاسیس شده، با بیش از 140 سال سابقه در 50 کشور دنیا حضور مستقیم دارد. ویلو هم‌اکنون بیش از 15 هزار مدل پمپ را در 15 کارخانه در سراسر دنیا تولید می‌کند. میزان فروش این شرکت در سال 2013 بیش از ۱.۲۳ میلیارد یورو بوده است.

ویلو با با نگاهی به آینده و تمرکز جدی بر تحقیق و توسعه، جایگاه خود را به عنوان یک تامین کننده سیستم و نه تنها تولید کننده کالا، تثبیت کرده و امروزه در بازار جهانی پمپ، مترادف راه‌حل‌های پیشرفته‌ است. ویلو با داشتن بیش از 7000 کارمند در 60 شرکت زیر مجموعه، ایده‌های بلند پروازانه را به راه‌حل‌های کاربردی تبدیل می‌کند؛ راه‌حل‌هایی که هر کدام یک نقطه عطف در این صنعت به‌شمار می روند و با پیش‌بینی نیازهای بازار، کالاهایی نوآورانه و با کیفیت تولید می‌شود تا زندگی را آسان‌تر کند. این چیزی است که آن را “ پیشگام برای شما ” می‌دانیم.

استراتژی ویلو

  • ساختمانی

    اهمیت فزاینده انرژی و منابع محدود تجدید ناپذیر به معنای لزوم تمرکز بیش‌تر در ارائه پمپ‌های کم مصرف و پربازده ساختمانی برای گرمایش، تهویه مطبوع، آبرسانی و دفع فاضلاب است. این امر طراحی سیستم‌های نوآورانه دارای اجزای یکپارچه را ضروری ساخته‌ است تا در خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ساختمان‌های اداری، صنعتی، بیمارستان‌ها و هتل‌ها، به عنوان راه‌حل‌هایی برای استفاده بهینه از انرژی استفاده شود.

  • مدیریت آب

    زندگی روی کره زمین بدون آب ممکن نیست؛ اما آب، این ماده زندگی‌بخش، روزبه روز کمیاب‌تر می‌شود. تامین آب و سالم سازی آن به سرعت به یک چالش جهانی تبدیل خواهد شد. ویلو توانسته است برای رویارویی با این چالش و پیچیدگی‌های آن راه‌حل‌های هوشمندانه و حرفه‌ای پیشنهاد کند، پمپ‌ها و سیستم‌های پمپاژ ویلو، برای کارایی، بازدهی و پایداری در زمینه تامین و سالم سازی آب و دفع فاضلاب، استانداردهای تازه‌ای را پایه‌ریزی کرده است.

  • صنایع

    پمپ‌های ویلو در صنایع مس، آلومینیوم، معادن و نیروگاه‌ها قابل اعتماد، منعطف و دارای بازده زیاد هستند. تخصص ویلو در سطح جهانی شناخته شده است. امروز همه می‌دانند ویلو کالاهایی دارای بازدهی زیاد تولید می کند که ساخت آن‌ها از نظر فنی به تخصص، دانش طبقه‌بندی شده و مدیریت کیفیت نیاز دارد.

ویلو در رویارویی با بحران انرژی

با توجه به تغییرات آب و هوایی، روشن است که منابع انرژی باید با برنامه‌ریزی و به صورت پایدار به مصرف برسند.

شهرسازی در آسیا وآفریقا نشان می‌دهد که استراتژی تبلیغ کاهش مصرف به تنهایی کارساز نیست. چیزی که انسان امروز به آن نیازمند است ابزارهایی برای بهینه سازی مصرف انرژی است که در کوتاه اثر خود را نشان دهد. به این ترتیب حفظ محیط زیست می تواند یک موتور محرک برای صنعت باشد. با توجه به ان که بحران انرژی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های قرن‌های آینده در زمینه سیاست‌های محیط زیستی و اقتصادی خواهد بود، کشور آلمان از اولین کشورهایی است که هدف‌های دقیقی را برای رویارویی با این چالش، مشخص کرده است. بر این اساس، تا سال 2050، 80 درصد نیاز به انرژی از طریق انرژی های تجدیدپذیر به دست خواهد آمد. همچنین مصرف انرژی در مقایسه با سال 2008 به میزان 50 درصد کاهش خواهد یافت. اگر آلمان بتواند ثابت کند که رشد اقتصادی و حفظ محیط زیست می توانند دوشادوش هم حرکت کنند، این مدل در سایر کشورها هم به کار گرفته می شود.